Hei!

Jeg heter Line Isabell Sivertsen og går på andre avdeling. Jeg er blid og omgjengelig, og ser frem til å se dere på filmvisningene. Grunnen til at jeg søkte på stillingen som kinosjef var at det hørtes fryktelig morsomt ut, og samtidig litt krevende. Juridisk Filmklubb er et godt tilbud til jusstudentene, og jeg har lyst til å være med på å gjøre tilbudet enda bedre!

Kristian Dahl har til nå gjort en super jobb som kinosjef, og jeg håper jeg kan å gjøre en like god jobb som han. Jeg kommer til gjøre mitt beste for å finne gode foredragsholdere og spennende filmer. Kanskje vi sammen klarer å finne på nye ting vi kan tilføre Juridisk Filmklubb, for å gjøre tilbudet enda bedre.

Jeg kommer gradvis tilå overta styringen av Juridisk Filmklubb i løpet av høsten, noe jeg gleder meg veldig til.  Nå før jul skal vi ha to ekstraordinære visninger, halloweenvisning og julevisning. For dere som er ny så går de ekstraordinære visningene ut på at vi viser filmer av et mindre juridisk tema, og det blir servering av mat, drikke og annet snacks.

20. visning blir også en litt spesiell visning. Vi kommer til å ha to foredragsholdere og temaet er science fiction, krig og eiendomsrett i rommet. Denne visningen burde man virkelig få med seg!

Sikkert som dere alle vet, er det helt gratis å delta på filmvisningen.
Håper flest mulig kommer til å benytte seg av dette flotte tilbudet!

deres nye kinosjef,
Line Isabell Sivertsen