Vår hovedsamarbeidspartner er advokatfirmaet CMS Kluge.

Fredag 14. oktober kl 10:00 starter Juristforeningens årlige prestisjetunge fotballturnering – Jur.Cup.

I løpet av denne dagen skal 20 kamper avvikles, noen hoftesvinger utveksles og et knippe kjipe lyskestrekker utvikles. Men husk at fair playgjelder som konstitusjonell sedvanerett, uansett arena for fotball.

Så litt praktisk informasjon: I år vil antall lag være 12, hvorav hvert lag må ha minimum 8 spillere og maksimum 10. Hvert lag må også ha 2 jenter påmeldt, og én av jentene må være på banen til enhver tid. Spillerne på laget må ha tilknytning til Juridisk Fakultet eller være utdannet jurist. Studenter eller ansatte uten tilknytning til Jur.Fak. kan ikke delta. På selve banen skal hvert

Hovedsponsor er advokatfirmaet Haavind, se www.haavind.no

lag ha 5 utespillere og én keeper. I gruppespillet vil hver kamp vare 8 minutter, i kvartfinalen, semifinalen og bronsjefinalen varer kampene 10 minutter og selve finalen vil vare i 12 minutter. Det er ikke innlagt pause i kampene, så fra nå av gjelder bare en ting – joggesko og intervall.

For å melde på ditt lag, må du sende mail til jurcup@juristforeningen.eu. I mailen vil vi ha navn på laget og alle spillerene. Det koster 100 kroner per lag. Påmelding stenges når de første 12 lag er påmeldt – husk derfor å være tidlig ute!

Erfaringsmessig blir man sulten i løpet av en dag. Spesielt hvis man svinge elegant med høyrefoten. Derfor presenterer Juristforeningen i år for første gang Jur.Cup Kafé! Her vil det være mulig å kjøpe mat og drikke.

Jur.Cup handler like mye om lek og morsomheter, som heder og ære. Kanskje mest førstnevnte. Vi vil derfor kåre beste utkledning. I tillegg skal vi dele ut en fair play-pris, samt kåre turneringens beste spiller.

På kvelden vil Juristforeningen arrangere en fest, hvor utdeling av priser og lek og morsomheter vil finne sted. Festen skal være på Gründer, trykk her for mer informasjon.

Sjekk for øvrig ut vår hovedsponsor
Haavinds facebookside for studenter.

Da ønsker vi i Jur.Cup lykke til – og husk tigerbalsam!

0 kommentarer