Sted: Aud. UB

Tidspunkt: Torsdag 11.02.2010 klokka 16:05-17:30

Nytt år, nye muligheter!

Har DU lyst å være med å bidra i arbeidet for et godt sosialt studiemiljø for jusstudentene i 2010/11? Da er et verv i Juristforeningen i Tromsø noe for deg!

Juristforeningen i Tromsø er studentforeningen av og for jusstudentene ved UiT, og tilbyr hvert år en rekke sosiale arrangement for oss jusstudenter. Vi er en organisasjon i stadig utvikling, og søker derfor etter deg som er engasjert, kreativ, utadvendt og som har egenskapen til å jobbe både på egenhånd og i team.

Et verv i Juristforeningen er både artig, sosialt og lærerikt, og arbeidsomfanget er lagt opp til å være lett overkommelig med en ellers travel studenthverdag med både pensumlesing og jobb. Alle styremedlemmer mottar et års-VIPkort hos utelivskjeden RGH (gir bl.a. fri entré og direkte inngang på Strut/Åpenbar og Blårock).

Som i ethvert godt demokratisk styre, utlyses alle posisjonene i Juristforeningen. Du har derfor muligheten til å engasjere deg i et vidt spekter av aktiviteter som:

* organisasjonsledelse
* sponsorarbeid
* økonomi
* IT
* Fadderordningen 2010 (høsten) (faddersjef og faddernestsjef søkes. Ønsker du å være vanlig fadder vil dette utlyses senere på våren!)
* Isbjørnballet 2011 (våren)
* Riksgränseturen 2011 (våren)
* Jur.Cup 2010 (høsten)
* Jusstudentenes Humanitæraksjon 2010 (Hum.Ak) (høsten)
* Jussfest-arrangering (4 årlige jussfester, herunder Jur.Cup-fest og P2-fest) (høst & vår)

Vi ønsker deg velkommen på laget, og oppfordrer ALLE til å møte opp på denne generalforsamlingen (uavhengig om man stiller til valg selv), for å stemme frem de kandidatene man ønsker skal være med å styre kursen for det sosiale miljøet på det Juridiske Fakultet i 2010/11.

Spørsmål om vervene kan rettes til post@juristforeningen.eu

Alle jusstudenter ved UiT har stemmerett.

Vel møtt!

PS: Alle nye og gamle styremedlemmer inviteres til pizza og øl/vin på restauranten Egon samme kveld klokka 20:00 på Juristforeningens regning.

Hold deg oppdatert på Juristforeningen i Tromsø sine arrangement ved å melde deg inn på vårFacebook-gruppe!

Mvh, Sigurd Tapio Kinge

Kategorier: Nyheter